vineri, 1 aprilie 2011

1000 de vizualizari - wow!

Un inceput furtunos a avut blogul asta, se pare. Initial a fost doar o tema la un seminar de jurnalism online, dar dupa aia mi-am dat seama ca imi place sa imi impartasesc cu voi impresiile din diverse calatorii (intreprinse sau viitoare) si, dupa cate vad, si voua va cam place :P

Si daca nu ma credeti pe mine, contorul din dreapta nu minte. Am depasit astazi 1000 de vizualizari, in mai putin de o saptamana de activitate. Asa ca va multumesc celor care m-ati citit si sper sa continuati sa o faceti...

O sa postez cat de curand la profil si contul de facebook/twitter, daca aveti sugestii de destinatii/subiecte pe care ati vrea sa le abordez in posturile urmatoare. Ca doar facem ce vrea poporul, nu?



Oricum, un lucru e clar - vrei, nu vrei, odata si-odata tot ajungi la Vorba lu' Papamanci!

Va puuuuup! :*

3 comentarii:

  1. Pai ce faci, Papamanci, bag de seama ca a inceput sa-ti placa sa ai blog... cred ca o sa ajungi tu la vorba mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept cu nerabdare sa vad ce vei scrie dupa excursia in Israel.

    RăspundețiȘtergere